Ενα μεγάλο “Ευχαριστώ” στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού

Κάθε Πέμπτη, το Χαρίσειο γέμιζε χαμόγελα, ζωντάνια και ανθρώπινη ζεστασιά χάρη στην πολύτιμη παρουσία των εθελοντών και των εθελοντριών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Με αφοσίωση, ενθουσιασμό και γνήσιο ενδιαφέρον, μια υπέροχη ομάδα ανθρώπων στάθηκε δίπλα στους φιλοξενούμενούς μας, προσφέροντας στιγμές χαράς και συντροφιάς.

Μέσα από μουσικές, παιχνίδια, συζητήσεις, ιστορίες, καφέ και μικρά κεράσματα, κατάφεραν να μετατρέψουν τα απογεύματα σε ξεχωριστές εμπειρίες γεμάτες ζεστασιά και ανθρώπινη επαφή. Η παρουσία τους δεν ήταν απλώς μια επίσκεψη· ήταν μια έμπρακτη έκφραση αγάπης, σεβασμού και αλληλεγγύης προς τους ηλικιωμένους μας.

Εκ μέρους της Διοίκησης, του προσωπικού και κυρίως των φιλοξενούμενών μας, εκφράζουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες για την ανιδιοτελή προσφορά, την ευαισθησία και τη συνεχή στήριξή τους. Άφησαν ένα όμορφο αποτύπωμα στις καρδιές όλων μας και συνέβαλαν ουσιαστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων μας.

Τους ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα όσα μοιράστηκαν μαζί μας και τους περιμένουμε με μεγάλη χαρά και προσμονή να βρεθούν ξανά κοντά μας από τον Σεπτέμβριο!